Dalykas |
DAILĖ |
||
Kiti dalykai |
• Istorija |
||
Modulis/ Tema |
TAPYBOS TIPAI / TYPES DE PEINTURE |
||
Uždaviniai/ mokymosi rezultatai
|
Kalbiniai uždaviniai |
Remdamiesi savo turimomis žiniomis, tekstu prancūzų kalba, dirbdami individualiai ir grupėmis mokiniai gebės:
|
|
Dalyko uždaviniai |
|
||
Kultūra, pažinimas |
Pamokos metu mokiniai lavins skaitymo/teksto supratimo originalo kalba gebėjimus, praplės bendrojo išsilavinimo dailės srityje žinias. |
||
Mokymo/si metodai |
Teksto originalo kalba skaitymas, darbas grupėmis ir individualiai, definicijų aptarimas, nuomonės reiškimas apie atskirus dailės žanrus, jos pagrindimas. |
||
Medžiaga, priemonės, įranga |
Tekstas prancūzų kalba, vienkalbiai ir dvikalbiai žodynai, paveikslų reprodukcijos. |
||
Pasirengimas pamokai |
Lingvistinis: |
||
Kalbinė parama |
Parama mokytojui |
Parama mokiniui |
|
1. Aktyvių žodžių sąrašas. 2. Lingvistinis priminimas (Rappel linguistique). 3. Klausimų sudarymo lentelės (Poser une question). 4. Padalomoji medžiaga (Types de peintures). |
1. Aktyvių žodžių sąrašas (Un paysage une nature morte,un portrait, un“ autoportrait, une étude, une estampe, une peinture abstraite, un figuratif, une fresque, un desssin, un nu, le „trompe d‘oeil“.) |
||
Pamokos eiga:
|
Mokytojo veikla |
Mokinio veikla ir užduotys |
|
1. Skelbiama tema „Tapybos žanrai“. | 1. Klauso mokytojo, klausia, jei ko nesupranta. | ||
2. Pateikiami raktiniai žodžiai bei užduotis surasti jų apibrėžimus tekste, tokiu būdu primenant žanrus. Gabesnieji mokiniai savarankiškai skaito tekstą ir naudodamiesi tekstu ir vienkalbiu žodynu formuluoja apibrėžimus raktiniams žodžiams. Silpniau besimokantys mokiniai konsultuojami. |
2. Mokiniai savarankiškai skaito tekstą, susipažįsta su dailės žanrais ir atlieka užduotis. | ||
3. Mokiniams pasiūlomos paveikslų reprodukcijos ir pagal tekstą originalo kalba bei jų jau turimas žinias moksleiviai atlieka užduotį. | 3. Mokiniai atlieka užduotis, pagal reprodukciją nustato dailės tipą ir jo autorių. | ||
4. Aptariamos užduotys, pateikiami klausimai. | 4. Gautų rezultatų aptarimas, atsakymas į klausimus. | ||
5. Inicijuojama diskusija apie patinkančius ir nepatinkančius dailės tipus. | 5. Mokiniai reiškia savo nuomonę apie jiems patinkančius ir nepatinkančius dailės tipus, pagrindžia savo nuomonę. | ||
6. Namų darbų skyrimas. | 6. Žymisi namų darbų užduotį. | ||
7. Mokinių įvertinimas, refleksija. | 7. Žymisi pastabas, reflektuoja. | ||
Galimi sunkumai problemos ir jų sprendimo būdai |
Problemos |
Sprendimai |
|
Pateikti raktiniai -žodžiai nėra pakankami teksto originalo kalba supratimui. | Skatinti mokinius naudotis žodynais ir žinynais vienas kito bei mokytojos pagalba | ||
Vertinimo formos, kriterijai ir įrankiai |
Vertinamas moksleivių aktyvumas, jų gebėjimas atskirti tapybos tipus, reikšti savo nuomonę ir ją pagrįsti. |
||
Namų darbai, tolesnė veikla |
Pristatyti labiausiai patinkantį tapybos tipą, pagrįsti savo nuomonę panaudojant tam tipui būdingas reprodukcijas. |
||
Refleksija |
Mokytojo refleksija |
Mokinio refleksija |
|
Mokytojas pamokos plano pastabose užsirašo labiausiai pavykusius/nepavykusius mokymo metodus, pamokos struktūros dalis. Klausimas refleksijai: |
Mokiniai papasakoja, kaip jiems sekėsi atlikti užduotis, su kokiais sunkumais susidūrė, kas buvo lengva ir ką dar norėtų sužinoti. Klausimas refleksijai: |
||
Mokymo medžiagos rengėjai ir naudoti šaltiniai |
Parengė: Daina Kazlauskaitė, Vytauto Didžiojo universitetas, UKI. |